отправляем
в путешествия

Тур в Kleopatra Royal Palm 4*

на 2х взрослых Турция, Аланья из Казани
Получение информации о туре...
10%
Конструктор тура: Даты поездки: 23.08 на 7 ночей Питание: Все включено Номер: Стандартный
9.2
50м
бесплатно

Описание отеля Kleopatra Royal Palm 4*

В 1 км от центра г. Алания. Аэропорт Анталии находится в 118 км от отеля, аэропорт Газипаша в 50 км.
Состоит из четырех 5-этажных зданий с лифтами. Номерной фонд отеля насчитывает 233 номера.

Услуги в отеле Kleopatra Royal Palm 4*

Общие: телефон — +902425119517 , сайт — feriahotels.com , год постройки — 2003 , год последнего ремонта — 2016 , площадь — 5 700 кв м
Пляж: расстояние до пляжа — 50 м (частный, песчаный, пляж через проезжую дорогу от отеля) , шезлонги — ​(платно) , солнцезащитные зонты — (платно) , пляжные полотенца — ​не предоставляются
Детям: детский бассейн , детский клуб , детская площадка , ресторан(ы) с высокими стульчиками для детей , детская кроватка — (по запросу - при наличии) , услуги няни — (по запросу - платно)
Номера: покрытие пола — плитка , общее количество номеров — 229 , номера для людей с ограниченными возможностями — (в наличии 2 номера)
Бассейн: общее количество бассейнов — ​три открытых  , водные горки — часы работы с 10:00 до 14:00
Здание отеля: общая информация — два 5-этажных здания с лифтами
Спорт / Отдых: тренажерный зал — фитнес-клуб , настольный теннис — (платно) , пляжный волейбол , бильярд — (платно) , центр водных видов спорта — (платно) , дополнительные услуги — ​волейбол , развлечения и анимационная программа для детей и взрослых — вечерняя анимация , живая музыка
Инфраструктура: конференц-зал — (платно) , беспроводной интернет — wi-fi (платно) , парковка , обмен валюты , сувенирный киоск — (платно) , супермаркет — мии-маркет , услуги прачечной — (платно) , массаж — (платно) , сауна — (платно) , парная — (платно) , парикмахерская — (платно) , салон красоты — (платно) , багажная комната , spa-центр — ​ (платно) , дополнительные услуги — ​переговорная комната
Питание в отеле: все включено , система питания — обед (с 12:30 до 14:00) шведский стол , ужин (с 19:00-21:00) шведский стол , бары — ekstra на пляже с 10:00 до 17:00 , у бассейна с 20:00 до 02:00 - платно  , (с 10:00 до 23:00 (все включено)
Информация об отеле: год строительства — 2003 , год реновации — 2011 , описание номеров — душ , фен , индивидуальный кондиционер , спутниковое tv , российские каналы , wi-fi (платно) , телефон: (звонки платно: по городу, междугородние, международные) , мини-бар (пустой) , сейф в номере (платно) , халат и тапочки , room service (платно) , уборка номеров (ежедневно) , смена постельного белья (каждые 2 дня) , смена полотенец (каждые 2 дня)

Отзывы об отеле Kleopatra Royal Palm 4*

18.01.2020, Karolina Kupscyte
have just returned from a holiday at the Hotel Kleopatra Royal Palm. Turkey with my partner, my mom and her friend, which was most disappointing. A list of our complaints: 1) Spa at Kleopatra Royal P was closed even though it says it's open. If I think of Turkey I think of famous Turkish baths and hammams which we had to seek in a different hotel. 2) Kleopatra Roayl P had it too. However, it was a health and safety hazard. Leaking ceiling, old machinery, plugs and wires in an open area. Old food on equipment and its not been cleaned for months. 3) Check-in receptionist was blunt and unhelpful. Registered us to wrong rooms, so wifi was unavailable. 4) Once unpacked we went for our first dinner at the restaurant. To our shock, we noticed that there is a huge cockroach on the plate full of chicken. I informed the chef and all he did was removed the cockroach with a massive smirk on his face. He left the same plate with the same chicken on the counter. Dinner was ruined. 5) Since dinner was ruined we left, went upstairs to our rooms and our room door was unlocked even though we double-checked before we left. Once in the room, our key card for electricity wasn't working. Neither was airconditioner in my mom's room. The reply I got was that we need to wiggle the key card a little bit. They send a maintenance guy about 11 pm 12 am to fix the key box. Moms aircon wasn' sorted. The bed covers were also curtains in the rooms. And the actual day curtains had a massive hole in it. 5) We come back from hammams and our room was unlocked. Not enough that there were about 5 men in our bedroom. Apparently, they were fixing aircon. We weren't informed about this taking place and we had all our valuables in the room. We went to the reception and the same receptionist replied that they are fixing air-con and should be done in 30mins. No apology whatsoever. The room was in a terrible state and there where no cleaners sent to our room. My bedside table was white from concrete, dirty, wet shoe marks all over the room, cigarette packets and all the residue from fixing aircon was left in the balcony. I've got videos if needed. 6) Wednesday we spotted cockroaches in both of our rooms in the kitchen draws, between the cutlery, kitchen tops, bathrooms, wardrobes and to our shock even the beds. We went to reception to complain, we have been told that they have no rooms as its fully booked!!! At last, they changed it but one room only! 3 unrelated female and 1 male adult had to stay in one room. 7) No English speakers. All tours and tour guides were in German or Russian, all information in the hotel was only in Russian and German languages too. The staff didn't bother explaining or taking time with us and were rude and blunt and totally fine with german tourists. Which made us feel very uncomfortable. 8) The hotel was sticky and dirty everywhere you looked or touched. We needed to wash the glasses before we drank anything. 9) Two days before leaving my mom and my partner had an upset stomach and were very i
24.12.2019, Павел Жуков
Отель 4 звезды, великолепный вид, первая береговая линия. Из минусов: попадаются тараканы в столовой и в номерах, турки расслабились в не сезон, своеобразный шведский стол. Голодными не останетесь, но не соленые, не острые и не жареные продукты в минимуме. За тараканов я б им звезду отрезал одну, их не много, но даже один портит впечатление.
14.11.2019, Raphael Marins
Good hotel. Good location. Good pools, 3 in total. Nice staffs. Rooms are clean with a beautiful view. Food depends. I am a vegetarian going vegan so food was a little pour, especially after the third day when we got tired of eating the same. Bread and desserts are not good. Juice from the machines were bad too. Coffee was very good. If you are a meat eater there is plenty of option. Be careful with people, they think just because is all inclusive food waste is allowed. People behave like hungry animals. It 's Not the hotel's fault,but the lack of respect is visible, they steal your table even if you have your food on the table. But anyway, It was a good experience and I would go back to the hotel.
Читать отзывы
Получение информации о туре...
10%
Конструктор тура: Даты поездки: 23.08 на 7 ночей Питание: Все включено Номер: Стандартный